Vernieuwd

Standaard

Welkom!

Sinds 2010 noem ik mijzelf een blogger. Ik ben begonnen op LiveJournal en postte daar vooral door mijzelf geschreven Engelstalige fictie. In 2012 heb ik de overstap gemaakt naar WordPress, die – naar mijn mening – een zeer prettige blogomgeving biedt. Naast dat ik het posten van Engelstalige fictie voortzette, begon ik toen ook met het schrijven over mijn werk als docent Engels in het voortgezet onderwijs en over meer persoonlijke zaken. Ook dit weer allemaal in het Engels.

Met de start van het nieuwe jaar heb ik besloten om de blog voort te zetten in een nieuw jasje en in een andere taal: het Nederlands. Het oude Engelstalige blog bestaat nog steeds en de link ervan is terug te vinden in de ‘blogroll’. Ik heb voorlopig geen plannen om aan het Engelstalige blog te blijven werken. In plaats daarvan hoop ik allereerst nieuwe lezers aan te kunnen trekken aangezien mijn eerdere lezerspubliek toch voornamelijk uit Engelstaligen bestond.

Hoewel mij een turbulente tijd te wachten staat (ik word binnenkort voor het eerst moeder en er zijn verhuisplannen voor de zomer), is mijn goede voornemen voor 2014 wel om weer met enige regelmaat te bloggen over o.a. het (aanstaande) ouderschap en andere persoonlijke zaken, boeken, onderwijs en films.

So, what do you think?

